OT: notebook s Win10

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Červenec 25 22:42:40 CEST 2018

Zkuste si spustit v příkazové řádce netstat -nb . Uvidíte, kam Vám všude
posílá ... . Prohlížeče jsou navíc většinou založeny na pár implementací
javascriptu, zkuste to vypnout.

Jinak pokud se Vám zdá, že PC jede nějak pomalu a máte to v stavu
zhasnutého LCD, tak Win nyní uspávají CPU pokud nesvítí LCD a vše je
strašně pomalé např. přes RDP ... . Zkuste se podívat na frekvenci toho
CPU přitom když to žere ty procenta, zda to odpovídá.

Jirka