Re: programování

Středa Červenec 25 18:44:22 CEST 2018

jej kdyby to bylo tak jednoduché, taky bych si něco zkusil napsat v
céčku. Taky programuju jen nednočipy a pro PC jsem naposled něco psal
ještě pod Dosem. Pak se tomu dál věnoval kolega a jen co od něj vím, že
se ve Windows nedostanu přímo na sériový port, ale musí se používat API
funkce. To mě tehdy odradilo, připadalo mi to jednak složité a taky když
to dělal on, proč bych se staral... Když jsem teď viděl, jak přítelkyně
po jednodenním kurzu (pro ženy) zvládá Python :-) říkal jsem si že když
je to v Pythonu všechno tak předpřipravené, že člověk jen píše program a
nemusí se o nic starat (i když na ovládání sériové linky jsem tam
nenarazil), že by něco takového mohlo fungovat i v tom céčku. Něco jako
je psaní programu pro Ardurino, jenže pro PC :-)
Anděl