[OT] kompresorova autochladnicka

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Červenec 21 22:16:50 CEST 2018

Peltier chladničku mám. Nejdříve jsem ji zkoušel doma. 2l lahev vody za
noc vychladila z 25"C  na 11 za noc při cca 4,5A odběru. Níž to neslezlo
ani za 2 dny.

Když jsme jeli do Chorvatska, tak jsme na dno dali nějaké mražené maso,
na to máslo, jogurty, atd. Byla skoro plná. Zapojil jsem ji do zásuvky u
zadních sedaček. Po cca 100km 5letá dcera zjistila, že si nemá kam
zapnout tablet, tak ledničku vytáhla, a zapojila si tam tablet. Po
otevření ledničky v Chorvatsku jsme zjistili, že jídlo je v naprosto
stejném stavu, jako když jsme vyjeli. Ani to zmrzlé maso nepovolilo ani
trochu. Takže Peltier lednička je dobrá, a nemusí se ani zapínat do
zásuvky :-)