Ot: Stolek pro 3D tiskárnu

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Červenec 19 09:32:23 CEST 2018

Zdravím,

klasický problém ..... Tiskárna trůnila na polovině mého pracovního
stolu v obýváku (a zrovna je tam zase :-). Vyřešila to stavba
transportní bedny ze solidní překližky, na jejíž odnímatelné dno je
tiskárna přišroubovaná. Vyřešilo se tak nekroucení rámu během
transportu a rychlé a snadné přenesení do místa, kde neprudí manželku.
Nasunout bednu, zacvaknout zámky, uchopit za uši a alou. Po
nashromáždění výrobků k tisku je za pět minut zpět nebo kdekoli jinde,
kde je zrovna potřeba. Nejhorší bylo vybrat v Bau.... překližku, která
je opravdu rovná. Díly na bednu mi nařezali s milimetrovou přesností.

Josef