OT: mosazne srouby v Praze

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Červenec 18 13:59:00 CEST 2018

Zdravim,

nemate prosim nekdo tip kde v Praze pres pult koupit mosazne srouby,
matice, zavitove tyce, podlozky a idealne i vruty..?
Neco maji u vjrousek.cz, ale jsou pomerne pekelne drazi.. presto tam
obcas nakupuju. Jeste jsem pred casem byl u hutniksro.cz ale ted se mi
tam nedari dovolat, tak nevim jestli jeste existuji, navic posledne pres
telefon tvrdili, ze neco maji a na prodejne pak ee..
Vcera jsem byl v byvalem ferocentru v Holesovicich, nyni vrabecAvrabec,
krome toho ze jsem tam sbalil z kastliku par poslednich matic tam nic
jineho mosazneho nemeli, navic tak ochotneho prodavace jako tam byl bych
chtel fakt potkavat kazdy den..

Nechci kupovat pres eshop protoze idealne potrebuju ten material
vyzkouset magnetem, pro nase pouziti v magnetometrech nebo jejich
blizkosti musi byt uplne nemagneticke coz bohuzel neni samozrejmost..

Diky
Vojta