Zahada s displejem

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Červenec 18 13:54:52 CEST 2018

Zdravim,

podle DS to vypada, ze jsou zapojeny paralelne, jako i cislice.
akorat ovladani kazde tecky je vyvedeno spolu s ovladanim prislusneho digitu.

BTW: jsem kdysi mel v rukach 7segmentovku, kde ovladani tecky a dvojtecky bylo na stejnych dvou pinech.
a jedno nebo druhe svitilo podle polarity napeti. prijit na to bez DS (jo, jeste neexistoval internet) byla docela makacka.
:)

  Sam