Kicad 5.0 stable

Úterý Červenec 17 19:02:19 CEST 2018

Taky bych to nevidel tak cerne, na to, ze je to SW open source tak je to
uz neskutecne komplexni a dost funkční. Nechápu, co p. Hudečkovi vadí, a
na jaký SW je zvyklý, já se setkávám v praxi spíše s případy, že
profesionální drahý SW má také k dokonalosti často hodně daleko a někdy
nejdou pořádně ani základní funkce...
Teď dělám momentálně dost složitou desku a ta poslední RC verze je hodně
dobrá, zatím mi tam nic zásadně nevadí. Měl bych k dispozici i Altium,
ale nevidim duvod na to prejit, zejmena kvuli komplikacim s prenosem dat
do dalších firem, pakarnou s licenci pri prenosu na jine pocitace, nedej
boze, ze bych mel projekt nekomu predat aby pokracoval atd. S KiCadem
nemá nikdo větší problém, za chvíli se to naučí používat každý alespoň
na prohlížení a třeba dělání úprav ve schematu atd. Za mne bych to
hodnotil jako velmi uspesny projekt kterych v teto oblasti neni mnoho.
Da se pouzivat bez problemu na profi urovni, nema zadna omezeni a stale
se intenzivne vyviji.