Re: Pomoc s Eagle, napojení na Arc

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Úterý Červenec 17 17:48:28 CEST 2018

tak, tak :-)
v e5.11 sa k oblúku dá pripojiť v ľubovoľnom mieste, musíte sa ale
pripojiť presne na krivku, čo je problém vzhľadom na rozlíšenie v ktorom
eagle pracuje - 0.0001mm, v e7.7 sa mi to nepodarilo, ale veľmi som sa
nesnažil a naviac má rozlíšenie 3.125e-06mm
ja by som rozdelil oblúk na viacero tak, aby bol v mieste požadovaného
pripojenia počiatočný/koncový bod oblúka
robo

Dňa 17. 7. 2018 o 15:57 Cizek Milan napísal(a):