Tip na LED kontrolku

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červenec 17 17:42:35 CEST 2018

Zdravím a omlouvám se, že otravuju s takovou prkotinou, ale nedaří se mi
dobrat rozumného výsledku...

Pro jeden přístroj v 16" 3U krabici potřebuju dvě LEDkové kontrolky,
červenou a zelenou. Potud OK, zalezu do TME, začnu procházet - a nevyberu
si, přejdu do Farnella, Digi... a furt nic.

Přestože se LEDky vyrábí asi tak ve třiceti různých tvarech, nedaří se mi
najít nic nekulatého - ty kulaté mi nějak nepasují do designu, chtěl bych
obdélníkovou, vnější rozměry dejme tomu tak 10x6 mm, uvnitř třeba plochou
LED 5x2 mm. A ono houby - buď neumím hledat, nebo si vymýšlím blbostě.

Klasické "automatizační", s montáží do 19 mm díry už jsou kapku moc.
Nepotkal jste někde někdo něco takového? Neumím hledat, nebo jsem našel díru
na trhu?

Díky za každou inspiraci.

Pavel Kutina

P.S: Ne, objímky nebudu tisknout - potřebuju, aby to vypadalo pokud možno
profesionálně, čehož tiskem nějak nejsem schopen dosahnout.