OT 3D tiskarna - jakou?

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Úterý Červenec 17 15:12:43 CEST 2018

Jste na špatné úrovni.

Profi 3D tiskárny (kupříkladu v leteckých firmách v UH) existují, jejich
ceny jsou šesti až sedmimístné a pracují stejně kvalitně jako stroje
stejné úrovně na osazování, obrábění a jiné.

Takovou tu nikdo nemá. Srovnáváte ploter ALFI s DTP studiem. Je to
konstrukce na hraní a zábavu.

Že ji někdo prodává s reklamní masáží dráž jako "dokonalou" na tom nic
nemění... a autoleveling není nic jiného než snaha odlehčit uživatele ->
ten se nemusí učit to pracně nastavovat za cenu, že to není nikdy úplně
ono.

Cesta je to mnohdy špatná a v dost oborech (napadá mne zejména IT a
auta) jsme po ní urazili více než je zdrávo. Bohužel.