Re: vedení skladu součástek

Dalibor Smolík doma na cassonic.eu
Neděle Červenec 15 22:23:18 CEST 2018

To moze byt problem, tiez som tento problem riesil. Kym som si platil
uctovny software Oberon, tak som vyuzival sklad, ktory k tomuto programu
je, bol som s nim spokojny. Kedze som ale presiel na externe
uctovnictvo, nechcelo sa mi davat kazdy rok cca 80eur len za skladovy
soft, a tak som si napsial vlastny, v php, pristupny odkialkolvek cez
web. mam tam vsetko, nazov, vyrobcu, marking, zakladne parametre,
vyrobcu, link na DS, lokaciu, kde danu suciastku najdem, samozrejmostou
je stromova struktura kategorii, podkategorii atd. ktora sa da
kedykolvek menit. Ma to moznost tvorby inventur, automatickych
objednavok na zaklade poklesu pod limitny stav a pod. Import dokladov
som zatial neriesil, i ked zrejme aj na to dojde, zatial nahadzujem
jednotlive polozky rucne. Aktualne mam "na sklade" cca 230.000
suciastok, jedze je to risesene ozaj v cistom php + CSS + MySQL bez
modernych "responzivnych" debilin a javoidnych nezmyslov tak je to
rychle. Problem nastane, ked vypadne internet, nemam lokalnu kopiu
databazy, ale aj to by slo poriesit, len som zatial k tomu nebol donuteny :)

Dalibor