vedení skladu součástek

Neděle Červenec 15 22:00:21 CEST 2018

Dobrý večer,

zeptal bych se, používáte někdo nějaký soft na vedení skladu součástek?
Nejde mi o účetnické věci, ale jen abych věděl, co v šuplíčkách mám a co
potřebuju koupit. Zkouším si ZK sklad lite
http://www.zksoft.cz/sklad.htm a pro vložení soušástky do skladu, nebo
pro její výběr musím odklikávat účetní doklady, které mě nezajímají. S
pánem jsem nejdřív dojednával že mi k tomu doprogramuje abych tam vložil
co v TME nakoupím a vyzvedl dle seznamu co mi vytvoří Formica, jenže pak
mi řekl že pdf soubor z TME je nevhodný a že Formica zase prý nevytváří
kód položky a popis. Při tom tam má napsané, že kód položky se může
skládat z číslic i písmen a nevím, proč by se součástka nemohla jmenovat
tak, jak se jmenuje. Nechci si k součástkám vymýšlet nějaká katalogová
čísla. Nevíte o něčem jednodušším?

Anděl

---