OT: Co na Slovensku funguje a u nas ne

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 13 12:09:53 CEST 2018

Já jsem jen uživatel, takže poruchovost atd. neřeším. I když ty sodíkové
výbojky
mají snad docela velkou životnost, aspoň na papíře. Jestli jsou někde
svítidla,
kam třeba teče, tak to snad bude spíš dobou vzniku než principem.

Když přijedu někam, kde je to nasvíceno sodíkama, tak je mi tam příjemně.
To teplé žluté světlo vytváří v noci u mě pohodu a dobrou náladu.
Když přijedu někam, kde je to nasvíceno studenýma bílýma LEDkama, tak
to pro mě žádná pohoda rozhodně není.
Možná tak ještě někde na promenádě v centru, kde člověk čumí do výloh
a na baby, tam se lepší barevné podání hodí a ta studená tak nevadí.
Ale jinak když si jako uživatel můžu vybrat, tak volím žlutý sodík.

PL