OT: Co na Slovensku funguje a u nas ne

Pátek Červenec 13 10:51:48 CEST 2018

Některá svítidla nemají rozptylovací skla, svítí tam velice intenzivně
pár ledek. Takhle nám to udělali na sídlišti v Nymburce, dost průšvih.
Navíc od doby co tam jsou ledky, svítí to lidem v přízemí intenzivně do
oken. Taky to byl tunel na dotace. Ale jsou i svítidla co opravdu svítí
dobře a pokud je i dobře dimenzované chlazení, ledky musí vydržet spustu
let. A o to jde.
Anděl