Z80 replika - PCB

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Pátek Červenec 13 10:56:27 CEST 2018

Zdravím,

Odpověď je velmi snadná - koníček, zábava. Já sám mám několik koníčků a mohu Vám říct, že je to velmi nákladné, ale pokud člověk na to má, pak se tomu může věnovat.
Zkuste se zeptat pana Fučíka, proč si hraje s mašinkami a nezajde si za 50 korun na ně jenom podívat.

Člověk se u toho velmi rád zotavuje, a myslím si, že je lepší si stavět repliku Z80, nežli chodit po hospodách a lejt do sebe kořalky....

R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Friday, July 13, 2018 10:13 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Z80 replika - PCB

Proc ne, ale muze mi nekdo prozradit, co vas na oprasovani a shaneni
techle starych soucastek bavi?
Jako vyzvu bych bral treba realizaci techto CP/M, Sinclairu atp. v FPGA,
SW by na tom bezel a bylo by to male, levne a hrave (ono to asi uz nekde
urcite bude ke stazeni)... Navic asi i treba 10x rychlejsi nez origo Z80
(ten je napr. na opencores docela dokonale provedeny, zkousel jsem,
funguje hrave na 40 i vice MHz/Cyclone IV) :-)
Ja kdysi treba stavel dratkovanim univerzalni desky ZX-Spectrum, kde
jsem diskretne realizoval ULA, nebyl kompatibilni na 100% ale drtiva
vetsina her fungovala, dokonce jsem mel nejrychlejsi verzi Z80, tusim
8MHz tak to bezelo i svizneji... Ale dnes uz bych to resil ve verilogu
mnohem radeji nez s pajkou :-P