Z80 replika - PCB

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Pátek Červenec 13 10:32:35 CEST 2018

Ukažte mi koníček, který dává *smysl*.

Ne že nejsou, ale je jich poměrně málo. Pokud k tomu dojde už to obvykle
není koníček, ale práce... i když třeba jen vedlejší...

Individuální kladení si dobrovolných limitů podle vlastních možností k
tomu patří naprosto nevyhnutelně. Někdo chce mít originální procesor,
jiný kompletní autentickou historickou repliku. Už to že se v rámci
komunit jedni dívají přes prsty na druhé je dost smutné.

Čekat, že člověk co se pachtí se stavbou fyzického osmibitu v době
emulátorů na jeden klik se nadchne k emulaci v HW je nepochopení proč to
vůbec dělá.

To je projekt pro člověka co má koníčka vhdl a chce zajímavé zadání,
nikoliv pro člověka co má koníčka osmibity...