Z80 replika - PCB

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Červenec 13 09:44:57 CEST 2018

Když už tu bylo hromadné objednávání PCB pro SBC ZETA 2 tak mám delší
dobu ještě zálusk na plošný spoj pro repliku Z80.

http://www.8bity.cz/zx80-replika/navod-na-stavbu-repliky-zx80/

Bohužel podklady jsou jenom v PDF (jak se píše v článku). Plošný spoj
dokáže vyrobit firma APAMA (hlavně k tomu mají v archivu všechny
podklady, protože desku již vyráběli). Už jsem s nimi koncem roku
komunikoval (mám i svolení autora 8bity.cz) a není problém spoj
vyrobit, ale cena za jeden kus by byla asi 930Kč. Tak mě napadlo
jestli by o to někdo také neměl zájem, že by se cena mohla upravit
směrem dolů na nějakou přijatelnější mez...

MG