problém s displejem VFD Noritake GU256x128C-3900B

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Červenec 12 16:28:38 CEST 2018

Zdravím,

k PIC24FJxxx se snažím připojid displej od Noritake viz. předmět.
Protože PIC24 je 3V a displej 5V (interní pull-up na vstupech), tak jsem
mezi ně vložil ST2378e převodník úrovní. Používám paralelní sběrnici.

Potýkám se s tím, že na displej nevykreslím vše, objevují se na něm čáry
a místa, na které nelze kreslit. Ale pokud přiložím prst na zapájený
konektor pro displej přes všechny datové vodiče, chování displeje se
umravní.

Blokovací kondenzátory na převodníku i PIC24 mám, kabel je krátký, deska
znovu propájená.  PIC má open collector u výstupů zakázané. Displej má
dle dokumentace CMOS vstupy.

Prosím o radu, kde dělám chybu?

Oja