OT: Co na Slovensku funguje a u nas ne

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Červenec 13 09:01:16 CEST 2018

jenze u nas vymenili funkcni "zarivky" za ledky .. stejna vyska, intenzita uplne mimo, + dotacni pruser ..
kdyz jedu autem, nesmim se vubec podivat nahoru, protoze oslnuji, neni poznat dalsi auto co jede proti.
cena jedne lampy 10kkc + .
ta zarivkova, ne sodikova, pro nasi vesnici naprosto dostacujici musi byt uplne zadarmo .
takze neni vymena led lamp pokazde to prave ..
tomik.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of hwnews konference
Sent: Friday, July 13, 2018 8:51 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: Co na Slovensku funguje a u nas ne

Jsme stale v technicke konferenci?

Sviti samozrejme hur (barevne podani naprosto tragicke), levnejsi - nejsem schopen posoudit celkovou ekonomii provozu, bezne pouzivane vysokotlake sodikovky maji v realu kolem 110-130lm/W - to maji dnes uzivane osvetlovaci LED take - navic u vybojky vecne spinavej reflektor takze ucinnost jde hodne dolu, LED modul se meni jako cely blok - tedy naprosto jednoduse. Navic moderni lampy jsou spis nizsi takze na vymenu staci v podstate jen vysoke stafle.

Byl jsem pred 3 tydny na dovolene v It (kam jezdim leta) a premyslel jsem co se zmenilo kdyz jsem vecer popijel na verande....no a pak mi to doslo....prijemne svetlo poulicnich lamp....LEDky se slusnym CRI a navic svitily na cestu a chodnik tam kam mely.

RV