OT: Co na Slovensku funguje a u nas ne

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Červenec 13 08:51:20 CEST 2018

Jsme stale v technicke konferenci?

Sviti samozrejme hur (barevne podani naprosto tragicke), levnejsi - nejsem
schopen posoudit celkovou ekonomii provozu, bezne pouzivane vysokotlake
sodikovky maji v realu kolem 110-130lm/W - to maji dnes uzivane osvetlovaci
LED take - navic u vybojky vecne spinavej reflektor takze ucinnost jde
hodne dolu, LED modul se meni jako cely blok - tedy naprosto jednoduse.
Navic moderni lampy jsou spis nizsi takze na vymenu staci v podstate jen
vysoke stafle.

Byl jsem pred 3 tydny na dovolene v It (kam jezdim leta) a premyslel jsem
co se zmenilo kdyz jsem vecer popijel na verande....no a pak mi to
doslo....prijemne svetlo poulicnich lamp....LEDky se slusnym CRI a navic
svitily na cestu a chodnik tam kam mely.

RV