dotaz PCB z Ciny

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Červenec 12 17:52:29 CEST 2018

Ano je, jinimy slovy cinana: Kdyz tam bude jedno velke kolecko, nebo 10
stejnych kolecek pri stejnem rozmeru tak platite stejne,
ale kdyz tam bude 10 kolecke ruzneho prumeru, pak platite za 10 samostanych.

Ale mozna nam to Dan  vysvetli, tak abychom to pochopili i my natvrdli a
do budoucna se na takove veci neptali ;-)

U SW jsou licecni podminky,  na allpcb zadne jine podminky nevidim, ze
by byl priplatek za samostatne motivy.
Mozna, ze se to jiz stalo standardem, menit podminky v prubehu hry, pro
me to standard neni a proto jsem se ptal.

Libor