dotaz PCB z Ciny

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Červenec 12 17:46:59 CEST 2018

Tak u SW je to jasny. Mam pet pocitacu a potrebuju 5 licenci stejne jako 5 zásuvek pro napájení. Ale pokud si třeba nechám něco vyfrezovat nebo vylaserovat do kusu překližky 100x100 tak nikdo nebude zkoumat jestli tam je pet stejných mensich obrazcu nebo jeden veliky :-).

Od: Petr Labaj
Odesláno:čtvrtek 12. července 2018 17:24
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: dotaz PCB z Ciny

Mám doma 5 počítačů.
Proč Microsoft zajímá, jestli jsme si koupil 5x Windows nebo jenom jednou?
Vyvinout ten jeho SW ho stojí naprosto stejné úsilí. Já to stejně doma
instaluju
pořád z jednoho CD, a navíc na všech 5 PC stejně nedělám najednou.
Tak sakra kde je problém? Proč po mě chce prachy 5x?

Čínský výrobce dal dumpingovou cenu, a k ni stanovit nějaké podmínky, za
kterých ta cena platí. No a my se ty podmínky snažíme ochcat.

PL

PS. To nahoře je jen hypotetický příklad. Jednak mám těch počítačů víc
než 5,
a druhak jenom na jednom z nich mám opravdu ty Windows.