dotaz PCB z Ciny

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Červenec 12 17:36:45 CEST 2018

No zalezi na uhlu pohledu.
Asi by  podnikatel zkrachoval, kdyby zaplatil  za cely autobus, ktery
stoji vzdy stejne (hmotnost pasazeru a tim padem mirne zvysenou spotrebu
zanedbejme) a poslal by timto autobusem na skoleni jednoho zamestnance a
za tyden dalsiho, nez poslat cely autobus najednou.

Navic ten panel vychazi z cenou jak u Cemebo, jelikoz cinan dela 5 ks a
je to zbytecne, kdyz 3ks nepotrebuji. Takze v tom postradam tu
zminovanou usporu, kdyz mi to uctuji jako 5 samostatnych plosnaku.

Ja jsem chtel najit duvod, proc zvysuji nabidku na dvojnasobek
Ale v cem je ten problem, jsem uz zde napsal.

Pokud obrazec udelate tak ze vypada jako jeden , jak sam cinan napsal,
ze jeden obrazec chape jako jeden blok s rozlitou medi tedy obrazek
1.png a obrazek 5 png chape jako 5 samostatnych, protoze ma hranice ;-)
ale data jsou na 99,9% stejna cena dvojasobna.
Proste musim pochopit nepochopitelne ;-), nekdo se jen tak rozhodl,ale
kdyz udelam plosnak jinak, aby byl mene napadny, tak to projde.

Kazdopadne uz jsem jim zaplatil, ted uz nemam cas vymyslet, cas me
tlaci, jakmile budu mit dalsi pcb pro vyrobu, tak zkusebne objednam u
jineho vyrobce dle  doporuceni nekterych, ze zdejsi diskuse,kteri mi
poslali postrehy soukromne a kteri vi jak na ne ;-) a kterym timto
dekuji za jejich tipy.

Tak az budu mit neco  priste  tak podam report.

Libor