dotaz PCB z Ciny

doma na cassonic.eu doma na cassonic.eu
Čtvrtek Červenec 12 13:14:50 CEST 2018

Stale nechapem jednu vec, naco je dobre silou mocou vytvarat hybridny
panel a snazit sa obicyklovat dodavatelove procesy a pravidla a
neobjednat to ako 3 samostatne dosky, vysledna cena bude aj tak len
zlomok ceny za domacu vyrobu. Nikdy by ma take nieco ani len neapadlo,
skusat z toho robit panel.

Dalibor

Dňa 2018-07-12 12:30 Libor Konečný napísal(a):