dotaz PCB z Ciny

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Červenec 12 12:30:53 CEST 2018

Tak konec spekulacim
Odpoved od cinana po nekolikerych dohadech.
Nepomohlo ani odstraneni dimensions,nakonec  jsem mu dal porovnat
obrazky, ktere jsem posilal jako prvni zde do diskuse a napsal mi toto:

For  pic5, it will be take as 5kinds,
For pic 1 ,it can be take as 1kind. as we check it the whole copper around.

But for your lasted design, it is a panel , and each PCB has routing
arounded each outline,  this is like the 2nd kind as we shown in our site:

Je to tedy znacne usmevne, kdyby to nebylo dvojnasobne drazsi.

Tzn , asi uz maji supervisora, ktery nakladnejsi desky kontroluje a
usuzuje dle pohledu.
Tedy idealne je nechat vylit med kolem dokola a zamazkovat to jako jeden
plosnak.

BTW, porad to nechapu jaky je rozdil na tech 3 obrazcich ;-) , vsechny
plosnaky prece zaberou stejny cas, pokud nepocitam frezovani.

Radeji jsem doplatil zbytek, termin je neuprosny, v pristim tydnu mizim
pryc a plosnaky musim mit hotove.
Libor