Re: Kicad - jak na via mezi rozlitými plochami

Dalibor Smolík doma na cassonic.eu
Sobota Červenec 7 21:00:58 CEST 2018

Predpokladam ze sa jedna o aktualnu stable verziu 4.0.7, stiahnutu odtialo:

http://kicad-pcb.org/download/windows/

odporucam stiahnut v5 rc3 ako som uz pisal zrovnakeho odkazu ale z
Nightly development builds, 95% popisovanych problemov je tam uz
vyriesenych.

Treba si uvedomit ze je to open source soft a je ZADARMO, kto ma potrebu
vyssej alebo inej funkcionality, holt, bude si musiet priplatit za
Altium alebo Mentor...

Dalibor