Re: Kicad - jak na via mezi rozlitými plochami

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Červenec 7 20:55:29 CEST 2018

Nepamatuji se, že by podobné problémy byly v Menthor Graphics, nebo Altiu. Stejně tak není potřeba dělat takové narovnáky na vohejbáky ve zde doporučeném Diptrace.

O 3 roky staré verzi nic nevím, prostě jsem před týdnem vygůglil “kicad download” a stáhnul nejnovější položku pro Windows.

A pak mám ještě jeden problém: Když udělám dva rozlité plany s GND a v jednom chci mít zaplé thermaly a ve druhém ne, tak jsou vždy všude stejné.

PH
From: Dalibor Smolík
Sent: Saturday, July 07, 2018 1:35 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Kicad - jak na via mezi rozlitými plochami

Nebolo by od veci si skusit precitat manual, to co tu citam za vylevy frustracie iba vyplyvaju vyhradne z nesnalosti workflow KiCadu a predpokladam zlozvyky z Eaglu, ktory ma k solidnemu softu hodne daleko. Diery existuju ako zvlast puzdra (je na ne cela kniznica, aj PTH aj NPTH), priemer sa da prisposobit priamo na doske, staci dvojklik na dieru a fantazii sa medze nekladu.

Odporucam nainstalovat si z nightbuild sekcie V5 rc3, da sa plnohodnotne pouzivat, tam uz je aj solo prekov pre stitching. Alebo pockat par tyzdnov, bude von finalna verzia V5.

Je jednoduche prehlasit ze programatori nevedia co robia, ked pouzivate 3 roky stary soft ktory presiel vyraznymi zmenami.

Dalibor