Re: Kicad - jak na via mezi rozlitými plochami

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Červenec 7 09:50:51 CEST 2018

Strielam uplne od boku, ale skuste sa pozriet na http://librepcb.org/
Predosielam ze s tym nemam nijake skusenosti, ale vyzera ze to ma tak
trochu eagle-idny user interface, myslim ze pouzitelnot budete vediet
zhodnotit sam ked sa s tym na polhodinu pohrate.

Inak, KiCad bude mat doslova v najblizsich dnoch novy major release 5,
ktory by mal riesit niektore - slusne povedane - neobvyklosti UI a
workflow-u.