Re: Kicad - jak na via mezi rozlitými plochami

Pátek Červenec 6 18:01:47 CEST 2018

Ruzne zamerne vias, jejich pole a diry pro srouby delam jako soucastky,
nevim, jestli je to nejlepsi moznost ale osvedcilo se mi to.
treba

Spis jsem ted resil takovy spek - pad pro civku, ktery je ze 3 stran
hranaty a 4. strana je obloucek. Slozil jsem to ze 3 plosek se stejnym
cislem a dokresleneho oblouku (samozrejme na nem je potreba masku a
pastu udelat rucne), no asi ti neni uplne ideal. Jde to nejak jinak?