Re: 3f transformátor na bodovačku.

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Leden 31 13:05:30 CET 2018

No jednak to je tak, ze ten muj univerzalni modulek s PICem ma moznost
pripojit dva potenciometry a tak jsem hledal nejake vyuziti...respektive
proc je tam nedat.

Nakonec jsme zjistili, ze je to dobre v pripade, kdy neni to stlaceni tech
plechu hroty uplne idelani - ten predbod to pak malinko nazhavi a umozni to
jim se srovnat.

Ono tak 80% uspechu opravdu kvalitniho zbodovani delaji ty celisti - ja to
puvodne chtel udelat pneumaticke, ale ta pruzina byla jednoduzsi a konverze
na pripadne dodelani pneumatiky neni slozita.

V kazdem pripade bylo nutne dodelat omezeni i zespodu - tedy aby hroty pri
bodovani nemohly dojet az na sraz. Pak vzdy hrozilo, ze se tam udela dira.

Nasel jsem fotku jednech prvnich bodiku, kde prave to omezeni jeste nebylo
- nevedeli jsme jeste ani spravne casy - no proste laborace. Ted tata, ale
boduje ostosest a nemuze si to vynachvalit.

http://www.cncnet.info/galery/bodovacka/20170408_193455.jpg

RV