Jak zastavit vlak?

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Středa Leden 31 10:46:30 CET 2018

Na toto odpovědět neumím. Respektive určitě to není na všech tratích a dokonce asi ani na většině tratí.

Ale poznámku k tomu praporku. Strojvedoucí zastaví na kroužení jakýmkoliv předmětem i na kroužení pouhou rukou. Pokud po trati (nebo těsně vedle trati) poběžíte proti němu a budete něčím kroužit použije rychlobrzdu. Teprve pak se ptá co se děje. Prosím nezkoušejte to pokud opravdu nehrozí nebezpečí - hrozí potrhání soupravy a pomlácení cestujících uvnitř vlaku. Zneužití by jistě šetřila policie se všemi právními důsledky.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska, Divesoft
Sent: Wednesday, January 31, 2018 10:02 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Jak zastavit vlak?

Dá se zastavit vlak tak, že startovacím kabelem spojím kolejnice?
Podle toho co jsem našel na síti tak ano, ale nevím, jestli to bude
fungovat na libovolné trati v Česku a co se stane, když ten kabel
odstraním (připadá mi logické, že by měla na autobloku zůstat svítit
červená dokud někdo ručně neresetuje poruchu, ale kdo ví...). Říkal
jsem si, že by bylo dobré to vědět, protože ani výbušky, ani červený
praporek normálně v autě nevozím.

Předem děkuji za případné názory znalejších :-)

Aleš Procháska