Li-ion aku 18650.

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Čtvrtek Leden 25 06:49:20 CET 2018

Pozor, jako člověk od elektromobilů Vás důrazně upozorňuji, že toto doma
raději nezkoušejte!!!!

Obvyklá bastlířská kombinace  - neznámého článku, neznámého výrobce,
nejlépe ještě neznámého stavu (z rozkuchané baterie) + taková rada může
znamenat katastrofu. Navíc záleží na chemii článku. Naopak bych doporučoval
zůstat na 4-4,1V. Ztráta kapacity je zanedbatelná, navíc je to nějaká
rezerva na pokrytí tolerancí domácích měřidel. Těch 10% kapacity na 0,1V je
hodně "reklamní" číslo, případný zájemce nechť si udělá graf napětí/dodaný
náboj a uvidí sám.

Martin OK9SWL