Re: zabezpečení http prostřednictvím proxy

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Leden 25 02:41:23 CET 2018

Presne na tohle ja pouzivam nginx:
https://gist.github.com/tuxmartin/61a7b9a093a551ff943ab9022d74ec38

Chce-li byt paranoidni, tak misto http basic auth muzete pouzivat
prihlasovani klientskymi ssl certifiakty (muzu poslat ukazkovy
config).

Pokud tam neni zadne zarizeni (jen hloupy xDSL modem), na kterem by
mohl bezet nginx tak pouzit vpn.
Casto vyuzivam Mikrotik hAP lite https://goo.gl/Wvy6gK (stacil by i
levnejsi https://goo.gl/PYskvD) na nem bezi OpenVPN klient a jako
OpenVPN server mam VPS za 30Kc/mesic od https://www.forpsicloud.cz/
kde prave bezi ten nginx. Chodi to spolehlive pro spoustu zarizeni a
nikdo si nestezuje.