zabezpečení http prostřednictvím proxy

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Leden 24 21:14:31 CET 2018

Mějme malé, poměrně hloupé zařízení, které je možno konfigurovat
prostřednictvím primitivní webové stránky, bez zabezpečení přístupu.

Toto zařízení sedí za NATem  v síti, jež prakticky kromě ADSL routeru
nic neobsahuje.

Cílem je umožnit přístup do konfigurace onoho zařízení z širého
internetu, ale přes nějakou bezpečnostní vrstvu, která zajistí autorizaci.

Napadlo mě  nastavit na ono zařízení portforwarding a zpřístupnit ho tak
na internetu, ale pouze z vybrané adresy, na které sedí web server apache.

Tento web server nakonfigurovat jako "nějakou bezpečnostní proxy", která
vloží tu vrstvu řízení přístupu.

Jak moc jsem mimo realitu? Existuje takové nějaké řešení abych to
nemusel psát já?

Díky

Petr