Li-ion aku 18650.

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Leden 24 17:00:03 CET 2018

Dobrý den,
jakmile se zahřívají, tak se zvětšuje a to může být i při vybíjení. A
ještě lepší lion 18650 mají na sobě i elektroniku, poznáte to, že mají
nahoře vytlačený kroužek. Někdo zkouší úplně vybité články 18650 znovu
oživit, ale nedoporučuje se to, prý poté mohou být nestabilní tj. může
začít nechtěná reakce kdykoliv.
Jirka