Jak pridat CC k CV synchronnimu buck menici?

balu balu na k-net.fr
Úterý Leden 23 20:19:28 CET 2018

ano, tak nejak to funguje. Chybovemu zosilnovacu je jedno odkial mu
chyba prichadza, ci je to CV alebo CC rezim. V principe sa analogovo
scitaju prispevky od obidvoch sluciek, s tym, ze jedna bude mat prioritu
(v tomto pripade CC).

Komparator urcite nie, mala byt to byt spojita regulacia. Polarita
slucky je taka, ze v pripade vysokeho prusu si chybovy zosilnovac musi
myslet, ze ma na vystupe vyssie ako nominalne napatie a ma ho znizit.

Diabol je ale v detailoch, musi sa velmi dobre osetrit frekvencna
charakreristika. Aby to bolo stabilne, amplitudova/fazova odozva
regulatora s vystupnym filtrom spolu s odozvou meracieho zosilnovaca a
chyboveho zosilnovaca sa musi zmestit do tradicnej podmienky stability
(fazovy posun mesi ako 180 stupnov tam kde je zisk vyssi ako 1).

Empiricky by som povedal, aby to bolo stabilne, odozva CC slucky musi
byt radovo pomalsia ako je spinacia frekvencia menica.

b.