Re: Odolnost OneWire - zmatení DS18B20

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 22 15:37:07 CET 2018

Když už se Vám sešla taková pěkná testovací konfigurace, vykazující
pravidelné a opakovatelné chyby, nebyl byste prosím ochoten pro
poučení do budoucna udělat pár experimentů?

Např.:
- použít menší zakončovací odpor uprostřed
- použít zakončovací odpory na koncích (třeba ne úplně na konci, ale
   až na konci toho pigtailu, který čouhá ze zapouzdřeného čidla)
- použít sériové odpory třeba 33R-68R uprostřed a/nebo na
   koncích (ke zpomalení hran a tedy snížení odrazů)
- použít kroucený kabel
- použít stíněný kabel
- použít kroucený a stíněný kabel
- naopak zkusit zhoršit situaci vedením kabelu souběžně s tím silovým

Je jasné, že se Vám nebude chtít dělat všechno (zvlášť pokud je to třeba
pro Vás jen okrajová záležitost). Ale pokud byste vyzkoušel aspoň něco,
tak předem velice děkuji za rozšíření obzorů.

PL