Re: Odolnost OneWire - zmatení DS18B20

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Neděle Leden 21 22:15:08 CET 2018

Tak misto niceni stavajiciho zkus vzit jine cidlo a vrazit primo k nemu ten
odpor. Ja se s tim kdysi taky trapil (ale to nebylo ruseni z PWM) a zjistil
jsem, ze pokud udelam odbocku delsi nez par centimetru a nepridam zmineny
odpor, tak se to chova divne, ale pokud tam je, tak vsecko funguje jak ma. A
to se bavime o absolutni nule co se chybovosti CRC tyka pri ~15ti cidlech po
celem baraku. Reseno formou nekolika hvezd.
Dokonce jsem toho mastera jednoho dne prehodil na druhy konec te site.
Nebylo potreba zadnych uprav.
Jaky to ma elektricky duvod popravne moc netusim :-)

Neni to teda zadna knihovna z arduina, ale jeste poctive C do atmega8 :-)
Zpracovani textovych dat pak dela raspberryPI, ale to uz jsme o par levelu
jinde.

Jestli nemas teplomery, tak se stav, muzu ti jich par odsypat.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz