Re: Odolnost OneWire - zmatení DS18B20

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Leden 21 21:57:34 CET 2018

Ahoj Yanku,

ne, 4k7 je jen jeden u CPU.   Jedno čidlo je originálně zapouzdřené  se
3m kabelu, dál jsem to napojil. Originál pouzdření do nerezového kalíšku
bych nerad rozebíral.  Druhé není problém rozdělat, to jsem pouzdřil sám.

Zapojení bohužel nemám pod nosem, takže osciloskopem jsem ještě na to
neměl prostor chytnout.

Obsluhuji to knihovnou z frameworku Arduina,   z funkce lezou nesmysly
- nejčastěji teplota 0, pak kolem 260 stupňů a nebo nějaké záporné
tisíce. Jestli to chybuje s dobrým CRC nebo ne v daném okamžiku netuším
- musím prozkoumat tu knihovnu.

Petr