NTP - origin timestamp

Neděle Leden 21 19:29:35 CET 2018

Zapomel jsem asi zminit, ze to nnei pro normalni sit ale pro embeded
mobilni zarizeni a komunikace jde pres GPRS (kupodivu se to ani moc
necoura, transakce trva stovky ms, takze presnost na nejakou tu sekundu
bude vyhovujici)  Horsi je, ze autori setrili bity v sekundove casti (v
desetinne to zas prehnali) a konci to v 2036-8... Ale to uz me trapit
urcite nebude ;-)
Adresu serveru udelam konfigurovatelnou a vic to asi resit nebudu, cas
se stejne primarne ziskava z GPS, pokud je ale v danem miste dostupna.
To pole origin je asi pro jine ucely? Budu tedy vychazet jen z receive a
transmit timestampu, u mnoha serveru jsou stejne, u nekterych se lisi v
nejakych ms, na nejakou symetrii casu vysilani a prijmu pak u GPRS
stejne asi spolehat nelze tak vezmu stredni hodnotu z nekolika dotazu.
Zjistil jsem take, ze pri rychle nasledujicich dotazech bez prodlevy
server po 2-3.  dotazu neodpovi, kdyz dam prodlevu 0.5s, tak to funguje
cyklicky OK. To je nejaka ochrana tech serveru nebo vlastnost GPRS?