NTP - origin timestamp

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Neděle Leden 21 17:27:52 CET 2018

pool.ntp.org je DNS ktere vraci nahodne IP z nejakeho (pomerne dlouheho)
seznamu. (zkuste si ho parkrat resolvnout)
Neni spatne mit v ramci site vlastni 1-2 ntp servery, a interne se pak
primarne odkazovat na ne, sekundarne ven do internetu.
Jako zdroje pro NTP jsem v CZ pouzival primarne "tik" a "tak" od cesnetu,
sekundarne vami zmineny pool.ntp.org. Ale i CZNIC provozuje jeden. (
ntp.nic.cz)
--
jd

JD