regulator polskeho aut. kotle ST-480 zPID / hreje se N-MOSFET ? - nove foto

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 21 12:44:02 CET 2018

Já bych tam strčil celkem cokoli.
To spínání je tady pomalý proces, takže o nějaké extrémní rychlosti
(podle mě)
zde vůbec nejde.
To teplo se (podle mě) generuje prostě jen na úbytku na diodě v dopředném
směru. Takže zajímavější je spíš nižší úbytek než vyšší rychlost.

Ale moudří mužové včera psali, že je to všechno blbost, tak mě neberte
vážně. ;-)
Nicméně až tam pojedete, tak kdybyste přece jen nějakou tu diodu zkusil
na chvíli
připojit a napsal pak výsledek pokusu, tak byste mě potěšil.
Díky předem.

PL