Net polozka v poli

Jan Král kral na fortech.cz
Neděle Leden 21 11:16:25 CET 2018

Naprostý souhlas s myšlenkou ohledně zapouzdření. To je podobné jako by odpor na PCB měl mít informaci o otm, kde je umístěný a případně koho má za souseda a podle toho by pak teprve něco dělal.
Myslím si, že to co potřebujete-čeho chcete dosáhnout (nenapsal jste co) by mělo jít určitě udělat jinak a to že to chcete napasovat na Vámi popsané může pramenit z toho že nemáte dostatečný rozhled v .NET nebo obecně v programování.

S pozdravem Jan Král

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ladislav Vaiz
Sent: Saturday, January 20, 2018 10:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: Net polozka v poli

Musela by mít k dispozici ono pole a nalézt tam referenci na svou strukturu. Což pří hodně prvcích může být pomalé. Mě se ale nelíbí porušení základní myšlenky OOP - zapouzdření. Pole (obecně nějaká kolekce) je jiná třída než vaše struktura (rozdíly mezi strukturou a objektem nyní neuvažujme). Index je vlastně implementační detail té kolekce a struktuře do něj nic není. Co, když strukturu vložím do úplně jiné kolekce (List, Dictionary)? Tam žádný index není.
Připadne mi, že sice píšete v .NET, ale přemýšlíte v jiném programovacím jazyce.
Spíše se zamyslete, co je skutečným klíčem pro vaši strukturu a zda nepoužít třeba nějakou generickou kolekci. To může začátečníkovi znít složitě, ale pracuje se s nimi opravdu jednoduše.
L.