Net polozka v poli

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Sobota Leden 20 22:41:23 CET 2018

Musela by mít k dispozici ono pole a nalézt tam referenci na svou
strukturu. Což pří hodně prvcích může být pomalé. Mě se ale nelíbí
porušení základní myšlenky OOP - zapouzdření. Pole (obecně nějaká
kolekce) je jiná třída než vaše struktura (rozdíly mezi strukturou a
objektem nyní neuvažujme). Index je vlastně implementační detail té
kolekce a struktuře do něj nic není. Co, když strukturu vložím do úplně
jiné kolekce (List, Dictionary)? Tam žádný index není.
Připadne mi, že sice píšete v .NET, ale přemýšlíte v jiném programovacím
jazyce.
Spíše se zamyslete, co je skutečným klíčem pro vaši strukturu a zda
nepoužít třeba nějakou generickou kolekci. To může začátečníkovi znít
složitě, ale pracuje se s nimi opravdu jednoduše.
L.