regulator polskeho aut. kotle ST-480 zPID / hreje se N-MOSFET ? - nove foto

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Sobota Leden 20 19:54:43 CET 2018

Šotek na vysoké napětí neexistuje. Nejnovější končí kolem 150V. Zatím. Dříve do 60V. Dejte tam obyčejnou , rychlou, ten rozdíl zas není tak velký.

Pomalá nevydrží, to ani nezkoušejte.

pg