regulator polskeho aut. kotle ST-480 zPID / hreje se N-MOSFET ? - nove foto

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Leden 20 18:40:10 CET 2018

K té sondě: a co somodomo řešení? Tedy prostý odporový dělič?

Pokud máte doma nějaký BNC, aby se to dalo zapojit až mezi sondu a
osciloskop,
tak už ty odpory nemusí být ani na nijak vysoké napětí.
Na žádných vysokých impedancích ani frekvencích tady neměříte, takže to
měření
ani šupáckým děličem moc nerozhodíte.

PL