regulator polskeho aut. kotle ST-480 zPID / hreje se N-MOSFET ? - nove foto

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Leden 20 17:48:31 CET 2018

Tak to je fakt sranda. Oni udělali 1f frekvenční měnič na jednom N-FETu.
Nemáte doma nějakou Schottky diodu na dost vysoké závěrné napětí,
že byste ji dočasně přidal paralelně k té substrátové diodě?
Nebo i běžnou diodu, na té sice bude vyšší úbytek, ale aspoň poznáte,
když bude topit.

PL

PS. Vidím, že máte můj oblíbený osciloskop. Že je docela fajn?
Jinak umí nahrávat na USB flash, abyste to nemusel fotit.