OT: Ekvitermni regulace kotle

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 19 18:12:37 CET 2018

Dne 19.1.2018 v 13:37 Petr Labaj napsal(a):
> A to vy všichni ekvitermisti topíte všude a pořád stejně?

Já ano, bydlím "na hradě", tedy mám metrové zdi a pokud je venku kolem
-10 a já vypnu topení, tak mám druhý den (za 24 hodin) o 3° méně.
A pochopitelně i naopak, pokud ho zase zapnu, tak se na původní vrátím
za dalších 24 hodin a ještě pořád je všechno studené. Takže pokud
odstavuji topení na temperování, tak to dělám jen pokud odjíždím na dobu
delší než 14 dní. Stejně nic neušetřím, mám tak malé účty, že je to jedno.