OT: Ekvitermni regulace kotle

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Leden 18 19:24:27 CET 2018

No ono to záleží hlavně na tom, co je zdrojem tepla. Pokud je to
centrální topení, elektrokotel, kotel na pevná paliva nebo starý plyňák,
tak určitě hlavice může ušetřit. Pokud je to ale tepelné čerpadlo, tak
hlavním hlediskem je co nejnižší teplota vody, která z něj jde. No a
pokud Vám současně nemá být zima, tak musíte mít co největší průtok, aby
opravdu hřál celý radiátor. Pak ovšem hlavice výrazně škodí.

Martin Záruba