OT: Ekvitermni regulace kotle

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Leden 19 14:55:20 CET 2018

Zdravím, opět záleží jak umístíte venkovní čidlo. Trvalo mi to chvilku a
stylem pokus omyl skončilo na severní stěně, která navíc není od baráku,
ale od plotu a ještě kousek pod střešními taškami na které svítí slunce.
Jak jsem psal. V místě kde mám teploměr se teplota hýbe od 22.0 do 22.2 °C.
Co se týče žaluzií tak v zimě jsou trvale vytažené, tak mi to neovlivňují.

Milan